Bij Cortenstaalplantenbak.nl staat de kwaliteit van de artikelen hoog in het vaandel. We vinden het belangrijk dat jij als klant tevreden bent met de kwaliteit van het artikel. Gaat een artikel onverhoopt kapot en kan je hier niets aan doen? Dan kan het zijn dat het onder de garantie van het artikel valt. Meer informatie over de garantie en de voorwaarden lees je hieronder.

Wanneer valt iets onder de garantie?

Ieder artikel in ons assortiment is anders. Om zeker te weten of iets onder de garantie valt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder!

De standaard garantie bij Cortenstaalplantenbak.nl

Bij Cortenstaalplantenbak.nl maken we gebruik van ‘Carry-in garantie’. Carry-in garantie betekent dat je zelf de artikelen terug naar de leverancier, ons dus, moet brengen. Wij komen niet aan huis om de reparatie uit te voeren.

Je dient hierbij zelf zorg te dragen dat het artikel dat gerepareerd dient te worden, juist bij ons terecht komt. Indien je het naar ons toe stuurt, zorg er dan voor dat het artikel op een juiste manier is verpakt. Let op het volgende:

  • Zorg dat bijvoorbeeld de hoeken van het product niet kunnen beschadigen of buigen.
  • Zorg dat het product niet los in een te grote doos zit.
  • Is jouw artikel op een pallet geleverd door ons? Zorg er dan voor dat het ook op een pallet ter reparatie wordt gestuurd.
  • Let er op dat de post soms hardhandig met producten kan omgaan.

De kosten voor verzending zijn voor jezelf. Je kunt het artikel ook langs brengen in ons magazijn in Lienden. Vraag vooraf goed bij ons na waar het heen moet.

Wanneer is de reparatie klaar?

We proberen jouw artikelen zo snel mogelijk te repareren. De reparatietijd hangt af van het seizoen. Wanneer het gerepareerde artikel weer gemaakt is, nemen wij contact met je op. 

Mocht er een reparatie na de garantie termijn uitgevoerd moeten worden dan kunnen hier kosten aan verbonden zijn. We zullen je vooraf informeren over de hoogte hiervan.

Het kan voorkomen dat het artikel niet meer gerepareerd kan worden. Wanneer dit binnen de garantie valt, zullen wij dit artikel kosteloos voor je vervangen. Indien dit het geval is, zullen wij met jou contact opnemen.